Revista de disseny
Revista de disseny
L’Anell

Moon Curve

L’Anell El món natural està en constant moviment ja que s’equilibra entre l’ordre i el caos. Es crea un bon disseny a partir de la mateixa tensió. Les seves qualitats de força, bellesa i dinamisme provenen de la capacitat de l'artista de romandre obert a aquests contraris durant l'acte de creació. L’obra acabada és la suma d’innombrables opcions que fa l’artista. Tot pensament i cap sensació donarà lloc a un treball dur i fred, mentre que tot sentiment i cap control produeix un treball que no s’expressa. L’entrellaç dels dos serà una expressió del ball de la vida mateixa.

La Làmpada

Capsule Lamp

La Làmpada La làmpada es va dissenyar inicialment per a una marca de roba infantil. La inspiració prové de les joguines de càpsules que els nens obtenen de màquines expenedores que normalment es troben als aparadors. Mirant la làmpada, es poden veure un munt de joguines de càpsules de colors, cadascuna que porta desitjos i delícies que desperten l’ànima juvenil. Es pot ajustar el nombre de càpsules i substituir-ne el contingut com vulgueu. Des dels trivies quotidians fins a les decoracions especials, cada objecte que poseu a les càpsules es converteix en una narració única, cristal·litzant així la vostra vida i estat d’ànim en un moment determinat.

Cinema

Wuhan Pixel Box Cinema

Cinema “Pixel” és l’element bàsic de les imatges, el dissenyador explora la relació de moviment i píxel per convertir-se en el tema d’aquest disseny. "Pixel" s'aplica a diferents àrees dcinema. El vestíbul de taquilla acull un enorme sobre corbat format per més de 6.000 peces de panells d’acer inoxidable. El mur de la pantalla està decorat amb una gran quantitat de tires quadrades que sobresurten de la paret que presenta el glamur nom de cinema. Dins d’aquest cinema, tothom gaudiria del gran ambient del món digital generat per la cohesió de tots els elements “Pixel”.

Oficina

White Paper

Oficina L'interior en forma de tela materialitza un espai per a la contribució creativa dels dissenyadors i crea oportunitats per a una gran exposició del procés de disseny. A mesura que cada projecte avança, les parets i els taulers es cobreixen amb recerques, esbossos de disseny i presentacions, registrant l'evolució de cada disseny i esdevenint el diari dels dissenyadors. Els pisos blancs i la porta de llautó, que s’utilitzen de manera única i agosarada per a un ús diari robust, recullen les empremtes i les empremtes dactilars del personal i clients, testimoni del creixement de l’empresa.

Cafè

Aix Arome Cafe

Cafè El Cafè és on els visitants senten la convivència amb els oceans. L'enorme estructura en forma d'ou situat al mig de l'espai funciona alhora com caixer i subministrament de cafè. L’aspecte icònic de la caseta s’inspira en un cafè de cafè obscur i fosc. Dues grans obertures situades a la part superior frontal de les dues cares del “gran de faves” serveixen de bona font de ventilació i de llum natural. El cafè proporcionava una taula llarga com un munt de pulpets i bombolles. Els llums aparentment penjants a l’atzar s’assemblen a la vista dels peixos a la superfície de l’aigua, les ondulacions brillants absorbeixen l’acollida llum del sol del cel blanc.

L'exposició A La Carretera

Boom

L'exposició A La Carretera Aquest és un projecte de disseny d’exposicions per a un xou de moda d’una marca de moda a la Xina. El tema d'aquest espectacle de carreteres posa de manifest el potencial dels joves per estilitzar la seva pròpia imatge i simbolitza el soroll explosiu que es va mostrar en públic. La forma Zigzag s'utilitzava com a element visual principal, però amb diferents configuracions quan s'aplica a les cabines de diferents ciutats. L'estructura de les casetes de l'exposició eren totes preferents a la fàbrica i instal·lades al lloc. Algunes parts es poden reutilitzar o reconfigurar per formar un nou disseny de la caseta per a la propera parada del camí.