Revista de disseny
Revista de disseny
Premi

Nagrada

Premi Aquest disseny es realitza per contribuir a la normalització de la vida durant l'autoaïllament i per crear un premi especial per als guanyadors dels tornejos en línia. El disseny dpremi representa la transformació d'un peó en una reina, com un reconeixement al progrés del jugador als escacs. El premi consisteix en dues figures planes, la Reina i el Peó, que s'insereixen l'una a l'altra a causa de les ranures estretes que formen una única copa. El disseny dpremi és durador gràcies a l'acer inoxidable i és convenient per transportar-lo al guanyador per correu.

La Fàbrica

Shamim Polymer

La Fàbrica La planta necessita mantenir tres programes que inclouen instal·lacions de producció i laboratori i oficina. La manca de programes funcionals definits en aquest tipus de projectes és el motiu de la seva qualitat espacial desagradable. Aquest projecte pretén resoldre aquest problema utilitzant elements de circulació per dividir programes no relacionats. El disseny de l'edifici gira al voltant de dos espais buits. Aquests espais buits creen l'oportunitat de separar espais funcionalment no relacionats. Al mateix temps actua com un pati central on totes les parts de l'edifici estan connectades entre si.

El Disseny D'interiors

Corner Paradise

El Disseny D'interiors Com que el solar està situat en un terreny cantoner a la ciutat amb molt de trànsit, com pot trobar tranquil·litat al barri sorollós mantenint els avantatges del sòl, la practicitat espacial i l'estètica arquitectònica? Aquesta pregunta ha fet que el disseny fos bastant desafiant al principi. Per augmentar en gran mesura la privadesa de l'habitació mantenint bones condicions d'il·luminació, ventilació i profunditat de camp, el dissenyador va fer una proposta atrevida, construir un paisatge interior. És a dir, construir un edifici cúbic de tres plantes i traslladar els patis davanter i posterior a l'atri. , per crear un paisatge verd i aquàtic.

Casa Residencial

Oberbayern

Casa Residencial El dissenyador creu que la profunditat i la significació de l'espai viuen en la sostenibilitat derivada de la unitat de l'home, l'espai i l'entorn interrelacionats i codependents; per tant, amb enormes materials originals i residus reciclats, el concepte es materialitza en l'estudi de disseny, una combinació de llar i oficina, per a un estil de disseny de convivència amb l'entorn.

L'exposició Conceptual

Muse

L'exposició Conceptual Muse és un projecte de disseny experimental que estudia la percepció musical de l'ésser humà a través de tres experiències d'instal·lació que ofereixen diferents maneres d'experimentar la música. El primer és purament sensacional utilitzant material termoactiu, i el segon mostra la percepció descodificada de l'espacialitat musical. L'última és una traducció entre la notació musical i les formes visuals. S'anima a la gent a interactuar amb les instal·lacions i explorar la música visualment amb la seva pròpia percepció. El missatge principal és que els dissenyadors han de ser conscients de com els afecta la percepció a la pràctica.

La Identitat De Marca

Math Alive

La Identitat De Marca Els motius gràfics dinàmics enriqueixen l'efecte d'aprenentatge de les matemàtiques en l'entorn d'aprenentatge mixt. Els gràfics parabòlics de les matemàtiques van inspirar el disseny del logotip. Les lletres A i V estan connectades amb una línia contínua, demostrant la interacció entre un educador i un alumne. Transmet el missatge que Math Alive guia els usuaris a convertir-se en nens genials en matemàtiques. Les imatges clau representen la transformació de conceptes matemàtics abstractes en gràfics tridimensionals. El repte era equilibrar l'entorn divertit i atractiu per al públic objectiu amb la professionalitat com a marca de tecnologia educativa.